you know just what to do

Nyss hemkommen från Netto, har handlat födan för denna vecka, mycket frukt och grönsaker, har vart svårt med motivationen och träning de senaste månaderna med all snö.så nu känner jag att det är ännu finns ännu tid att rädda min kropp inför badsäsongen. Med nyttigare mat och en gymkort skall nog detta gå hoppas jag.

1 mars idag, våren borde börja närma sig nu tycker man, men utanför är det snö och regn. Jag längtar tills jag får gå i converse, klänning och skinnjacka på Lunds kullergator och njuta av alla klätter rosor.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder !

2010-03-01 @ 19:24:34
Postat av: Anonym

det ser sjukt härligt ut

2010-03-01 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0