svar på frågorna

Postat av:

Säger du Negerboll eller chokladboll ?

Svar: Jag säger för det mesta delicatoboll ;D

Postat av:

vad ska du göra i sommar?
och vill du gå ner ännu mer? fortsätt skriva hur du gjorde, vad du åt istället för godis tex? :) tack!

Svar; Mina planer för sommaren är inte spikade, men planerar att sommarjobba, bila Svergie runt, kanske Arvikafestivalen och sol och bad naturligtvis!

Jag läste på en blogg att man kunde äta läkerol som alternativ till godis, men mina vänner, testa inte detta. Man blir så frukansvärt uppsvälld och dålig i magen, inget vidare. Så jag åt nötter, men också godis i väldigt små mängder. Sen är morötter,gurka och dipp ett nyttigare alternativ att äta på helgen framför en mysig film. Hoppas du fick svar på frågan annars får du maila mig så berättar jag mer ingående :)

Postat av:

Vad tycker du om ditt namn, Petronella?

Svar: Jag tycker om mitt namn, för att fortfarande rätt ovanligt och man kommer ihåg det.

Postat av: Helen

Hur lång är du och vad väger du? :)

Svar: Jag är 172 cm lång och väger runt 61-62 kg.

Postat av:

Hur många läsare har du?

Svar: Jag har cirka 60-70 st per dag. Inga stora summor för omvärlden men mycket för mig! :)

Postat av:

Vad tycker du om korta stora halsband, och vet du vart man kan köpa såna :D

Svar: Jag tycker att de större halsbanden är urfina och äger själv 3 st. Jag har köpt mina på H&M och Lindex. Har även för mig att Indiska har härliga maffiga halsband i butik just nu.

Postat av: b

du får inte glömma skriva ut vad kläder kommer ifrån, du hittar alltid så fina. var är de ifrån som du har på din header?:)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :) ! Det får jag komma ihåg att göra. På min header har jag min gråa oversizade klänning och en glitterpaljett väst, båda från H&M.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0