tipset !

halloj !
Idag ska jag tipsa om två saker som är något som jag itne använt på väldigt länge iaf kan vi säga . Det handlar om två ganska små saker men som kan göra en outfit så mycket snyggare faktiskt ! Det är en klocka och hängslen , jag fick en klocka i julklapp som ser ut som den på bilden fast och grå och det blir mycket snyggare om man har en klocka på armen , nu finns dom även i alla möjliga färger vilket gör det mycket roligare att matcha och kan lyfta upp en vanlig outfit.


Då ska jag även prata lite om hängslen, jag köpte ett par nya i fredags som jag skulle ha på mig i lördags och ni ser även hela min utstyrsel här under, det var en vanlig outfit, inget speviellt men det blir så mycket snyggare bara av att man lägger till hängslen, något vanligt helt plötsligt snyggt ! nu kan man ju göra som jag och fästa hängslena i tröjan (vilket jag föredrar) elelr så kanske man kan fästa dom i byxorna men då skulle jag rekommendera att ha en tröja över. kommer fler tips imorgon ! / Christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0