tips - Lumene Radiant Touch

Jag skulle vilja tipsa er om rengöringen "Radiant touch" från märket Lumene.

Det är en ansikts rengöringscream för normal/torr hy, och eftersom jag oftast blir lite torrare i ansiktet på vintern är den perfekt för min hud. Jag upplever att den återfuktar min hy och att hyn är klarare & renare.

Sen smörjer jag  ansiktet med både fuktighetscream & ögoncream från Lumene, bästa rengöringsmärket jag andvänt hittills i mitt liv.

Lumene har olika rengöringar för olika hudtyper, så denna är perfekt för dig som är torr i vissa partier i ansiktet . Kostar 125 kr på Åhlens/Kicks.


Kom ihåg att välja rengöringar & fuktcremer anpassad efter din hy, om du inte vet vad du bör ha, fråga personalen i affären så hjälper dom dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0