Måndagsbarn

Sista lektionen slutade tidigare pga att vi skulle gå till stadsbibloteket och hyra en "klassiker" som vi skall läsa på svenskan, fick bli Jane Austen för min del. Annars har skoldagen vart kanon, fick dock skippa moderna idag, eftersom jag har huvudvärk och en väldigt öm hals, kände att det var bättre att sitta och vila än att dansa och göra d et värre.

Det som gjorde skoldagen var att jag & Daniella äntligen har arbetat ut massa stämmor och arragemang till vårat ensambel uppspel,kommer förhoppningsvis blir grymt. Kändes som en sten släppte från bröstet nu när vi & hela ensamble gruppen har strukturerat upp oss och är på banan igen.

Nu ska jag gå och lägga in en bulle i ugnen (HAHA), eftersom vi inte har någon mikrovågsung så måste jag tina det i ugnen.. Får blir en bulle med mjölk till mellis.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0