Frågestunden 14 januari

Postat av: emma

Har du något smeknamn? eller kallar alla dig petronella ? långt att säga ju.

De flesta säger faktiskt Petronella! Men om jag har något så är det Pettis eller Petro, dock används bara Petro av min bästa vän frida och min familj.

Postat av: Lisa

hur länge va du singel innan ni blev ihop?
är detta din första riktiga kärlek?
ni e så söta ihop:)gärna mer dagens outfit med:)

Jag var singel i ca 7 månader innan jag & Christer blev tillsammans. Jag tycker det är svårt att säga om det är min första riktiga kärlek, för jag har varit  kär i mina 2 tidigare pojkvänner, men jag tror att ju äldre man blir ju mer seriöst så jag vet inte riktigt om det är det. Å andra sidan är Christer är den enda jag har börjat planera min framtid med, så jag tror han är min stora kärlek!

Postat av: carro

är du nöjde med din kropp? såg att du vart tjockare innan...

Jag är nöjdare än vad jag var för 11 kg sedan, men jag kan också bli nöjdare så att säga. :)

Postat av: stina

kan du inte lägga upp mer dagens outfits ? vad för kläder kommer vara heta i vår? kan du ge mer träningstips ifall man vill bli emr fit ? :)

Det skulle jag absolut kunna göra, dock har jag ju oftast ingen som fotar mig och det är svårt att göra det själv, men självklart ska jag komma på ett smart sätt! Jag är själv lite konfunderad vad jag vill satsa på i vår, men jag kommer nog fortsätta i samma bana som på vintern / hösten med baskläder i enkla färger och tjusiga accesoarer.

Dessan:

jag tycker du är så himla lik din mamma på denna bilden :)

 

1. vilken är din favoritoutfit ?
2. hur träffades du och christer ?
3. hur många är det i din familj ?
4. hur gamla är dina syskon , gillar du dom ?
5. när flyttade du till Lund ?
6. om du har haft något annat seriöst förhållande innan, va heter killen/killarna

1: hmm.. just nu är det min gråa storta tröja och ett par leggins med skinndetaljer på knänen.

2: Jag och Christer såg varandra på ett tåg, och av en ren slump kom min bild upp på christers Facebook "Du kanske känner denna personen" och då lade han till mig och på den vägen är det, i snabbverision :D
3&4: Vi är 7 personer, Mamma & Peder och sen är vi 5 ungar. Oscar & Felicia är 13 år, Filippa är 9 & vår bebis Hugo är 7 år. Självklart gillar jag mina syskon, jag älskar dom ju trots alla underbara bråk vi brukar ha ;)
5:  hösten 2008.
6: Jag skulle nog vilja påstå att jag har haft ett seriöst förhållande innan och då var ja 15 år och han hette Fredrik. :)
Postat av: Malin

kan du inte berätta lite om vad du åt och hur du tränade för att gå ner i vikt? lite smarta tips helt enkelt!

Absolut. Håll utkik så skall jag försöka skriva lite sådana inlägg i vår! :)

Postat av:

Saknar du vänersborg? :)

Jag saknar det jag har i Vänersborg, min pojkvän, vänner & familj, annars inte ett dugg. Eller ibland när man ska beställa kebabpizza här i skåneland, dom vet inte vad kebabsås är, tacka vet jag Amigo :D

Postat av: Nathalie

Kan du inte ta kort och visa på hur du bor någongång? Både i Lund och Vänersborg

Trevlig idé ! :) skall ta & tänka på saken!



Kommentarer
Postat av: Stina

tack för svaren:)

men seriöst förhållande när man e 15, funkar de:S varför tog de då slut:S

ser fram emot dagens outfit:)

kramkram

2010-01-17 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0