My hair through the years

:) om Denim:

kan du inte visa bilder genom åren med dina olika frisyrer/hårfärger? :D

 Svar: Visst kan jag det. Men jag måste medge att förändringarna inte har varit direkt stora, för det mesta har mitt hår varit slingat under de 6 senaste åren. Men här är de  förändringarna som har hänt lite nu och då . Som ni ser ligger de lite blandat i åren, men Vilken frilla tycker ni passar mig bäst ? :)

1:  Under axlarna, rätt krulligt.

2: Svart.

3: Brunt med snelugg

4: Brunt hår och hellugg

5: Slingat och uppsatt

6: Nått mellanting

7. Min naturliga hårfärg.

8: Plattat och slingat

9:  Nu, rågblond,lockigt och ruffsig


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju inte ens en riktig bild på nr 4, bara satt upp håret så det ser ut som du har lugg

2010-02-07 @ 14:05:32
Postat av: petronella

hahaha, skojar du med mig nu? ;D jag kan allt säga dig att den är väldigt äkta den luggen.. ;) och jag skulle aldrig lägga ut en frisyr som inte jag har haft...

2010-02-07 @ 14:38:21
URL: http://p91.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha vilken rolig kommentar överst, varför få för sig att lägga ut en bild på en fejkat frisyr. Jag tycker att du är väldigt fin i håret som det är nu. Men i ditt naturliga var du också väldigt fin :)

2010-02-07 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0