shopping i malmö.

För några dagar sedan rensade jag i garoben, saker som vad förstora slängdes, sommar kläder plockades undan och kläder som inte "är" jag slängdes. Vad hade jag kvar ? 2 par jeans, ett par jeansleggins och några vita bas linnen/tshirt och svarta linnen / tshirt och några klänningar och lite enstaka plagg.

Så nu håller jag på att inventra lite nya kläder, enkla kläder i basfärger, simply, just the way I like it.


gräddvit/beige kofta från zara, ska bäras uppknäppt


Plånbok från Gina tricot, (var ett måste eftersom min gamla gick sönder så jag fick använda min lillbrorsas svarta plånbok med flames på) Älskar min nya!


Ett par vanliga svarta leggins Gina tricot.



Stuprörsjeans gina tricot (köpta för några dagar sedan) sitter som en smäck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0