tresemme

För några veckor sedan handlade jag ju shampoo och balsam från Tresemme som har mottot att sälja salongprodukter till humana priser och jag måste säga att jag är jätteposetivt överraskad.
Jag köpte det för dry/very dry hår och tycker faktiskt att det inte ser lika frissigt ut längre och känns enklare att arbeta med. Något som är bra är att den inte innehåller silkion som lägger sig som en fet hinna runt hårstrået och hårbotten, vilket alla andra "billiga" shampoon brukar ha.Det luktar jättegott och har stora flaskor som räcker i evigheter, och priset är 80 kr st. Det finns för alla hårtyper, olika värmeskydd, mousse och hårspray, så kolla in det när du är på Ica och vill ha bra och prisvärda hårprodukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0