so lonely

hej , idag skriver jag christer, the boyfriend, ett inlägg faktiskt ! helt otroligt tycker jag själv men någon gång måste vara den första ! jag har en fråga som är intressant, idag är det faktiskt så att jag och petronella inte är med varandra och trots att det kanske låter dumt och töntigt så saknar jag faktiskt ihjä mig efter henne, är det fel att man saknar en person tio minuter efter att man sagt hej då ? jag känner på något sätt hur mycket jag faktiskt älskar petronella när vi sagt hejdå, för att jag längtar redan tills nästa gång vi ses, jag tror at jag fortfarande är nykär och det är bland det bästa som finns gott folk :) ja så nu får jag sova utan henne inatt och vi får helt ärligt se om jag kan somna, det viktigaste innan jag somnar är faktiskt att höra henne säga god natt, hur töntigt det än låter så är det faktiskt så !

i love this girl ! toodles !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inte fel att sakna sin älskade så snart efter att man skiljts åt! Å andra sidan är det ju bra att få längta och se fram emot att träffas igen!

Hoppas att du somnade gott till slut:)

2009-11-01 @ 12:00:37
Postat av: Linn

mysigt skrivet :)

2009-11-01 @ 14:45:01
Postat av: Anonym

gud vad gulligt!

2009-11-01 @ 17:06:27
Postat av: Josefin

vad gullig min bror är :D

2009-11-16 @ 11:22:41
URL: http://josefyin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0