sky´s the limit

nyss hemkommen från repet, i en kall lagerlokal, höll på att frysa ihjäl när man inte rörde på sig. Annars gick väl allt rätt galant och lunchen vi fick idag var finnemang, kycklingsallad med pasta, babymajskolvar och massa gott, vitlöksdressing och lantbröd, mmmums!

Känner mig på otroligt bra humör, beror nog på att imorgon åker jag hem till Vänersborg och startar mitt lov, istället för på onsdag som min första biljett var beställd  till,  jag är så glad så glad. Ska strax sticka ut i spöregnet igen och cyckla ner till stationen och hämta ut den. Måste packa, hinner inte tvätta, får slänga ner skiten och tvätta hemma.

lägger in en pepplåt med Ola, hehe så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0