pippi är världens starkaste tjej.

hemma igen från skolan, där vi nu har börjat övat för musikalen, har gått igenom alla låtar och börjat med en av dansarna. Jag måste säga att när vi har våran koregradf Sian ( har vunnit guldbaggen 2 ggr) så dansar jag jättebra(för att vara mig) , annars suger jag, tror det handlar om att man känner sig säker och allt sånt. Fast å andra sidan är jag livrädd för henne, om man gäspar så åker man ut och annat sånt, stenhård men snäll.

Har fått huvudvärk och seg hela jag så idag blir det ingen jogg utan mer styrka, dansade ju i en och en halv timme förut så..

Kommentarer
Postat av: Jesperrr

hahahahaha, Pontus gäspade när vi ''pirrar'' (hehe) lekte ... han dog..

2009-10-06 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0