pang

ännu lever jag, men det är ta mig tusan inget roligt liv just nu. Vad har jag gjort idag ? Lagat lunch, tränat, tvättat, kollat på datorn, stirrat i väggen, inte gjort ett skit. Jag hatar att vara ensam, det gör mig så himla ledsen, jag känner mig så otrygg då, speciellt när man måste vara ensam i en hel helg.

Försöker drömma mig bort på alla klädsidor, jag har inga kläder efter jag har städat i garderoben, eftersom de flesta har småhål och är förstora, varför är inte mina föräldrar miljonärer för? I need chlothes.

Vad blir mina planer för kvällen? Mina lägenhetskamrater ska båda på Fest, det ska min mormor med berätta hon, på brännvinsfest med grannarna, inte så farligt som det låter förkunna hon. Jag får väl ha fest med mig själv, äta en banan och glo på dåliga serier på datorn. återkommer kanske senare, och tack för erat överseende på mina tråkiga  blogginlägg, ( om ni inte sitter och njuter av andras olycka dvs, det skulle jag gjort) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0