P

Är helt slut, kommer till skolan och så säger dom att våran lärare är sjuk så vi ska ha skolans konstnärliga ledare Martin (alla är helskraja för  honom), och sen ska vi tydligen ha en blandat lektion med dansettorna, men tusan va roligt vi hade, jag har nog aldrig svettat så mycket på en dans lektion förut, var helt dyblöt.

Sen hade vi ensambel och övade teknik, och vi brukar göra olika "rörelser" för att inte tänka på att sjunga fint utan att få in en bättre teknik, hur som haver.. Gissa va jag fick göra ??
Gå runt på huk med rumpan nere på golvet och arbeta med armarna, 5 låtar. Jag är fortfrande helt darrig i benen....

Nu ska jag duscha, packa och dona innan jag går till tåget senare. Ska hem i helgen, och ikväll blir det mys hemma hos min älskling! Puss


bild från september, fin va ? :)


Kommentarer
Postat av: christer

du är verkligen jätte fin på den här bilden :) jätte söt !

2009-10-13 @ 04:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0