NEW IN

Goddagens. Somnade som ett litet barn förut efter jag gått från stan i stormen, regnet och kylan, och nu har jag sovit i nästan 3 timmar, så skönt. Snart dax för makaroner o köttbullar och sen stupa i säng igen.

Dagen har varit fin, först sånglektion,skolfoto, fikade med jennifer och pratade om livet, mysig som tusan, sen lunch och sen till Nova och köpte klänningen här nedan. Brallorna köpte jag igår.

mmm.. direkt nyvaken, på med självutlösaren, spring och posa, I live the hard life..





Kommentarer
Postat av: christer

va fin du är älskling :)

2009-10-01 @ 22:46:32
Postat av: Anonym

hej! jag har följt din blogg ett tag nu, och läst om hur du kämpar med träning mat vikten osv. men jag vill bara säga att du har en skit snygg kropp!! du borde var stolt som tusan :)

2009-10-01 @ 22:53:10
Postat av: petronella hansson

tack så jättemycket, jag blir så glad när du säger så ! så tack :D

2009-10-01 @ 23:19:43
URL: http://p91.blogg.se/
Postat av: Daniella

Fan vad du har blivit smal petronella! Riktigt fin är du! puss på dig

2009-10-04 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0