that's not my name

Smeknamn är något som nästan alla har, vissa fler än andra, själv har jag berikats med Pettis,Pattis,Petro, men värst av alla är trots allt Nella. Att bli kallad Nella för mig är en förolämpning, finns det något fjantigare ? Det låter som en fet bebis ( det var jag ioförsig) med rosa blöja. Jag ser mig själv som en pojkflicka, (fast jag älskar ju smink/kläder osv, ni fattar ) jag har alltid trivits att umgås med killar, har alltid haft mer killkompisar en tjejkompisar, för killar är inte så kompllicerade som tjejer, jag älskar att kunna säga vad som helst utan att av det kvinnliga könet tycker jag är grov, jag älskar att spela bilspel på xbox och prata massa strunt utan att bli dömd, men jag tror då inte att mina killkompisar skulle kalla mig Nella, haha.. det låter så fel.   Jag är helst Petronella, men Pettis och Petro går bra, men inte nella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0