Svar!

Svar på frågestunden !
Postat av: ANNA

Vad är dina favoritplagg ?

Hmm. Min garderob är väl inte överfylld, men jeans och converse är alltid uppskattat!

Postat av: Anonym

vad fick du när du fyllde år? av föräldrar/killen?

Jag fick underkläder,pengar,presentkort, locktång, stavmixer,gethårsborstar,cyckelkorg,armband bland annat.


Postat av:

vad använder du för hårprodukter?

Jag använder Shampo och balsam från Tresemme för mycket torrt hår, värmeskydd från toni and guy och absolut repair (hårserum) från Loreal professionnel.

Postat av:

hur gjorde du för att gå ner så mycket i vikt?

Jag ändrade mina kostvanor, men drog ner på godis/chips och åt naturgodis till lördagsgodis tillexempel. Började träna 3-5 ggr i veckan utöver skolan och var jävligt målinriktad. Ska skriva ett längre inlägg om det i den kommande månaden

Postat av:

va har du för relation med dina föräldrar? : ) / vad är din favoriträtt ?

Jag älskar mat! Mina favoriträtter är nog thaimat,fiskgratäng och tacos! Fast en grillad kötta stek säger man ju inte nej till! ;D Jag har en bra relation med min mamma och hennes man/extra pappa, men jag har ingen bra kontakt med min pappa utav förklarliga anledningar men som jag inte vill skriva om på bloggen.

Postat av:

Hur kommer det sig att du flyttade från Vänersborg?

Jag kände att mitt första gymnasieval inte var det jag ville hålla på med och när jag hittade min skola så var det dit jag ville, så efter antagingsprovet och beskedet så kände jag att det var dax att föra mig dit hjärtat ledde mej och satsa på det jag vill.  I vänersborg skulle jag inte kunna utvecklats på det sättet jag gör på min skola och där får man vara sig själv, vilket jag tycker är svårt i Vänersborg.

Postat av:

Hur träffades du och Christer?

Jag skulle ta tåget från göteborg hem till Vänersborg och gick igenom hela tåget tills jag såg värsta puddingen till kille så jag satte mig ner där och satt och tjuvkika i smyg på honom, en vecka senare la han till mig på facebook och 2 dagar efter det började våra 3-4 timmarssamtal varje kväll i 2 veckor som sedan ledde till ett besök hos mig i Lund, vilket ledde till ett förhållande. :) Christer är min bäste vän och den personen som alltid står bakom mig när jag faller., jag har en sån himla tur som har honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0