sova äta skita revy!

Jag går i skolan mellan 8-17 varje dag nu, men intensivt rep hela tiden, jag är redan trötter, men nedrans vad roligt det är, nu är det bara 5 dagar kvar till premiären, men jag lovar, Våran Revy kommer bli grym!!

När jag kom hem från skolan blev det en liten nap, småstädande, pluggning och tvättning, har fortfarande en tvätt i! Om 2 dagar är det min 18årsdag, då kommer Christer hit och vi ska fira tillsammans. Morgonen får jag tyvärr spendera själv, men jag är beredd, jag har köpt ballonger som jag ska hänga upp kvällen innan, köpa mig en födelsedagspresent som ska stå brevid sängen och sen ska jag laga en delikat frukost och sjunga för mig själv! Alltid redo som sagt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0