rosengård

Tog min en promenad innan frukosten, nämligen till skolan på utvecklingssamtalet som gick bra, sen hem igen.  Nu sitter jag och kollar på Ullared serien, haha skitroligt att kolla på alla speciella människor.

Ska snart göra mig iordning innan jag ska till Malmö och interjuva Jehovas vittnen med Adina, vi gör ett arbete om dem i religionen. Känner mig lite nervös, för deras lokal ligger granne med rosengård.Men det kommer säkert gå fint!

Resten av dagen vet jag inte, vi är ju lediga så jag ska nog bara slappa idag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ooh, var det något smygrasistiskt jag höre i "deras lokal ligger granne med Rosengård" ;) haha.

2009-11-12 @ 11:29:23
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0