piggie

hallå ! christer här, å så har första snöfallet kommit till kära vänersborg, känns väl lite sådär , jag är faktiskt itne så mkt för snö, det blir så himla mycket kallare plus att det blir slaskigt och fult sen.

kan berätta att min dag har mest bestått av att övningskört en massa plus varit ltie orolig för petronella då hon har tagit vaccinationen idag så med tanke på allt man hört så blir man orolig faktsikt. jag själv funderar på att ta den men undrar hur jag reagerar på den, men med tanke på det man läser i tidnigen om manen som dog i svininfluensan så bör man nog verklgien ta vaccinatione, man vill ju inte ta risken liksom !

ne nu överväger jag verkligen att börja städa mitt rum, ser för j*****t ut om jag får säga det själv. ska nog plugga lite teori till körkortet ! vill oxå bara tilläga att laget i mitt hjärta (förutom wargön) är världens sämsta.

toodles !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0