klagomål

Godkväll, har inte bloggat så mycket idag, har ett beslut att bestämma innan imorgon, jag känner mig fortfarande velig och osäker, jag har panik, det är jobbigt. Men jag får sova på beslutet..

Annars jag jag meddela att det är 18 dagar sen jag och Christer sågs, förstår ni vad jag saknar honom, galet!!

Kommer ni ihåg att jag blev interjuvad förra veckan? Idag tog dom bilden, utan förvarning. Så jag traskade till skolan osminkad,fett ruffsigt hår,finnig och mjukiskläder, SER FÖRJÄVLIGT UT. "det är ju bara lokaltidingen" aa tjena, skoj att vara fulaste tjejen nr 1 som visats i ttela. puss på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för en intervju? Vaddå TT/ELA?? Nu är det bara fredag och en del av lördagen innan du får träffa prinsen igen, det närmar sig.......

2009-11-20 @ 02:33:02
Postat av: Anonym

Vad är det för en intervju? Vaddå TT/ELA?? Nu är det bara fredag och en del av lördagen innan du får träffa prinsen igen, det närmar sig.......

2009-11-20 @ 02:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0