drink it

det var några som ville ha tips på hur jag gick/går ner i vikt, och just nu står jag rätt stilla på 64 kg, så därför har jag 1-2 månader jag inte äter godis,chips,kakor,bullar, för att se om det ger resultat, vill ju ner 2 kg till.

Så vad gör jag istället för att proppa i mig en godispåse på lördagskvällen? jo jag tar mig ett mellanstort glas med kall oboy med massa is i, låter knepigt med is i, men det är så förbannat gott. Och på så här sätt botar man sockersuget och får inte i sig lika mycket kalorier/socker som godis!


Kommentarer
Postat av: Linn

då är det det jag ska testa från och med nu! :)

2009-11-07 @ 23:18:24
Postat av: Anonym

förlåt om jag krossar din ide nu men det är BAJS mkt socker i oboy :S

2009-11-08 @ 16:57:38
Postat av: Anonym

jo självklart, det är jag också medveten om , men jag tror att det är mer socker i en godispåse än i ett glasoboy,

2009-11-08 @ 18:39:06
Postat av: matilda

jag hade sockerstopp 3 månader i våras, gick finfint! dock blev det att man bytte ut mycket av det man tidigare ätit med socker i mot annat istället, typ överdrivet mycket frukt och nötter. men det är fortfarande bättre än socker, transfetter och alla dessa tillsatser man hittar i godis!

angående oboy, personligen tycker jag det funkar väldigt bra att ersätta oboypulvret med 1 tsk kakao + 1 tsk honung. honung sägs ju vara bättre än socker, enligt vissa..

2009-12-09 @ 00:16:38
URL: http://maryrosematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0