onsdag

Hej Svejs! Nu börjar jag lite smått komma tillbaka till min blogg.
Nu är det somvanligt håltimme, och jag sitter och laddar inför ensamblen, idag är det nämligen min tur att ha uppvärming i en kvart, samtidigt som våran lärare står och granskar oss stenhårt, jag är livrädd för henne. Efter det har vi teater, där vi nu improviserar, vilket leder till hemskt mycket skratt.

Efter skolan ska jag cyckla till nova (ett köpcentrum i Lund) som ligger högst 5 min från där jag bor just nu, ska kolla efter en ny bikni, mina andra är rätt sletna, så det skulle behövas en ny.
Senare ikväll ska jag till friskis och svetts på danspass, kände inte för att powerwalka eller jogga idag, min kropp är rätt öm, men har man bestämmt sig att träna 5 gånger i veckan och bli fit till sommarn, då får man ta det helt enkelt :)

Har ni några bra tränings/mat tips att dela med er av ?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

ät avokade om du gillar det, det är dööbra för kroppen. Och om du skulle få världens sötsug så är frustna hallon eller en näve nötter helt perfekt efter som att det gör så att man glömmer bort sockersuget och det är nyttigt! ;) haha.

2009-05-06 @ 21:34:34
URL: http://isabellalondos.devote.se
Postat av: christer

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH !!

2009-05-06 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0