Hajha

Hej och hå!
Teaterimpron gick alldeles susen, vårat lag slutade med en stark 2:a! Vi vaar nöjda! Igår somna jag i den disiga solen i 2 timmar, men  tog inte solen så bra. Efter det gick jag ut på en prommenad, dock bara 40 min, min kropp börjar bli lite skakig och energilös. Jag tror att jag äter för lite, men jag och min styvpappa har en tävling att den som når sitt viktmål mest fram till midsommar vinner, och jag vill vinna :) Och jag har faktiskt gått ner 2 kg till så nu är det bara 3,5 kilo kvar till min målvikt..

Idag ska jag hem och räkna lite matte och sedan träna på friskis! Vad ska ni göra ?
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där fröken! Äta bör man annars.....Det är fusk att bara träna och inte äta, då kan man bli diskad!

2009-05-27 @ 16:23:31
Postat av: Anonym

ta det försiktigt, det är så lätt att hamna in i dåliga svängar med för mycket träning-förlite mat, man blir liksom bara mer och mer taggad och sen är vägen tillbaka till något "normalt" (vad det nu är) väldigt lång och svår. så tänk dig bara för, du är en toppen tjej! :)

2009-05-27 @ 22:44:28
Postat av: Anonym

usch låter ju hemskt. hoppas du inte blir sjuk eller nått.

2009-05-28 @ 14:09:00
Postat av: petronella

2009-05-28 @ 14:11:24
URL: http://p91.blogg.se/
Postat av: petronella

Haha! Vi har inga regler, isåfall skulle vi gjort dom då ! nu kör vi bara! Och jag tror verklgein inte att jag blir sjuk :) Jag lovar att det är väligt många kilo kvar tills jag blir underviktig :)

2009-05-28 @ 14:12:53
Postat av: Din motståndare

Det är fuskigt, det är mycket lättare för dig din stackare som inte har några pengar till mat. Själv går jag på oxfile´diet:)

2009-05-28 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0