freedag!

Sådär ja, nu är det äntligen fredag, men denna vecka har flytit på rätt bra må jag säga. I måndags fick vi reda på vilka som skulle få solonr i sommarshowen ( avslutningsshow på våran skola) och då visade sig att jag fick en liten sång solo del i en herkuless låt, känns rätt bra må jag säga. Sedan har det gått  bra på läxförhör, jag har tränat och ätit bra, shoppat, vart på frilufsdag med skolan och bara haft allmänt flyt.

I helgen blir det stugliv med mina godingar. Nu ska jag ut på stan och handla lite, sedan matte!
Vi hörs efter helgen hörni! Glöm inte att kommentera heller ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Filippa

oooyee kul hade vi också! :)<33

2009-05-10 @ 16:51:12
URL: http://filippajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0