25

Hej hallå i stugan.
Nu är jag tillbaka i lund igen, och är inne på min sista "normala" skolvecka, de andra 2 veckorna består av repetioener till våran sommar show den 13 - 14 juni, tror det kommer bli kanonbra!

Idag ska jag vara med i skolans improillympiad, dvs att man har allmänt en grupp på 4 pers som tävlar mot varandra i iprovisationsteater, och hur det går vet man ju aldrig ! Men det är bara och ladda nu tills klockan 18!

Förövrigt har min kära pojkvän åkt på studentresa, skoj för han, tråkigt för mig. Visserligen är vi ju vana att vara i från varandra på veckorna, men då pratar vi ju alltid i telefon istället, men nu blir det inget sådant. Jag sover sjukt dåligt på nätterna, allt för jag saknar han så mycket. :)

Snart ska jag cyckla hem och träna liite och sedan till teater impron, wish me luck!
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0