onsdag

Direkt från bibloteket! SItter som vanligt ooch lodar, försöker undvika att åka hem till min lägenhet, för där står nämligen ett berg med disk, jag hatar att diska. Slöseri med tid, näsan så jag funderar på att börja med papperstallrikar.. och efter jag har diskat, måste jag göra en underbar matteläxa, looking forward to om man säger så.

Förövrigt så fick jag inte vara med och dansa idag för våran skolsköterska, för att jag har ju en muskelknyt i ryggen, och hon tror att det kan vara lite ryggskott, jag som är 17 friska år ska väl ändå inte får ryggskott som någon gammal kärring ? Ska dit på fredag iallafall och då ska hon kolla mer, undrar om jag kan vara med på gymmet, baletten och jazzen resterande av veckan ?

Gissa vem Eira precis såg på Coop ? Carl Philip, Prinsen, varför missade jag detta ? Det är nästan så jag tar mig ett marathon lopp dit för att kolla om han är kvar.

I helgen kommer Fraj hit, mycket trevligt. Vi ska shoppa i malmö och självklart ha melodifestivalen vaka, vi börjar en timme innan programmet börjar med att göra poänglistor,klädlistor och allt sådant dära, sedan är vi fit for fight. Självklart blir det också massa god föda! 

Nä, nu väntar diskberget ! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bruna och fina!

2009-03-11 @ 17:44:12
Postat av: Lisett

åhh, man måste ju ha gradskiva till maten :O

2009-03-11 @ 19:24:32
URL: http://musiikfreak.devote.se
Postat av: Petronella

jag är ju inte vit iallafall ;D haha

2009-03-12 @ 09:46:33
URL: http://p91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0