negativ

God kväll!

Dagen idag har inte vart något vidare faktiskt. Börjar med en extra sånglektion och vi upptäcker efter en ton att min röst inte är på topp idag, utan rätt hes. Så det var ju inte den bästa lektionen jag haft så att säga. Efter det hade vi våran ensambel tenta, och våran lärare rörde inte en min, och så fick vi sjunga en och en våran stämma, så efter alla grupper hade gjort så frågar hon alla hur vi tyckte det gick, och alla kände väl att det har gått bättre än idag, då blev hon skitsur och skällde på oss för vi var så negativa, för vi hade tydligen vart jätteduktiga osv. Så det var ju posetivt, men jag fortsatte ha en dålig dag, för på baletten glömde min kropp och min hjärna sammarbeta. Det var min skoldag, så när jag kom hem satte jag på mig träningskläderna och gick ut och powerwalka i 30 min och joggade 20 minuter plus lite styrka. Så nu är jag rätt matt i kroppen och fått ut en del av all negativ energi!

Nu sitter jag as usual på bibblan, cycklade hit efter jag duschat, handlade frukt på vägen för 70 riksdaler, nu har jag föda för resten av veckan. Imorgon kommer det upp bilder på bloggen, bland annat på kläderna jag köpte i helgen plus några bilder från helgen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0