måndag !

goddag!
Min helg har vart fin, på lördagskvällen kom Eira & Oscar till mig, lagade fruktsallad och kollade på melodifestivalen. Det slutade med att Oscar och Eira kletade ner varandra igrädde ( och det var inte så porrigt som det låter) utan det såg rätt äckligt ut . På söndags morgonen ringde Daniel och frågade om jag skulle med och shoppa på Nova,  så jag slängde på mig kläderna och tog första bästa buss. Gick där ett tag och sedan åkte jag hem och gick ut o jogga. Sedan kollade jag på gossip girl och annat skit:)

Jag är förövrigt satans pepp hela tiden, och det är ju fint.
Nu ska jag cyckla hem i regnet och städa lite! Puss!

Snygg jacka som jag funderar på at köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0