måndag

Hej hallå, slutade för 1 timma sedan men var som vanligt tvungen att utnjytta skolans datorer. Helgen har vart prima, på fredagen kom Frida hit, och vi tog det mest lungt, lagade pannkakor och somnade som 2 stockar runt halv 11, mm vilka kärringar. På lördagen blev det shopping i malmö för hela slanten och jag shoppade ett par jeans,1 par skor, en tshirt och ett linne, lite bilder kommer imorgon faktiskt. Frida köpte världens finaste jeansjacka, jag är smått avundsjuk.

Efter 5 timmar på stan åkte vi hem, lagade middag och laddade inför melodifestivalen. Vi hade som sagt våra egna poänglistor och högst upp var Måns och Alcazar, och allt såg ju ljust ut tills svenska folket klantade tills sig ordentligt.  Jag och Frida fick en chock, vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen, vi var så sjukt sura. HUR i hela friden kunde svenskarna rösta på operatanten? Så resten av kvällen  var vi mest i chock och var lite smågriniga, haha. Schlager nördarna!

Idag ska jag hem och plugga lite idrott, ut på en lång powerwalk (tro det eller ej, igår var jag ute och joggade) och städa lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0