fredag den 13

Fortfarande ont i ryggen, igår var jag iallafall med på jazzen & gymmet det jag kunde. Men inatt sov jag nog lite konstigt så det blir ingen balett idag för min del, eftersom man hela tiden måste spänna kroppen och speciellt ryggen och magen. Blir tokig, men hoppas på att det blir bättre tills på måndag!

Helgens planer är ju att vara med Frida som kommer hit ner idag, och idag blir det troligtvis "så ska det låta" och massa struntprat, och imorgon blir det shopping i malmö och melodifestivalen, vilka är era favoriter ? Jag tippar på "Hope and glory" eller "baby goodbye", tror att det funkar utmärkt på gaydiscona i Europa, haha..

Idag är jag imponerad av mig själv, eftersom jag vaknade 10 minuter innan jag var tvungen att cyckla till skolan, och jag kom i tid, fick cyckla som en stucken gris! Men men..
Nu ska jag kolla på balettlektioen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0