99 ointressanta saker om mig

. Fullständigt namn? - Emma Petronella Hansson
2. Vad gillar du? - mat
3. Vart bor du? - i lund
4. Bor tillsammans med? - just nu, ensam
5. Husdjur? - en kanin som heter skrutten
6. Färg på ditt hus? - bor i ett lägenhetshus som ser ut som näl
7. När är du född? - 26 november 1991
8. Klass? - M:11
9. Vilket år tar du studenten? - 2011
10. Något jobb? - Nada colada
11. När ska du sova ikväll? - Efter min dagliga pratstund med Christer
13. Duschat idag? - Nej, får bli efter kiboxen
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Två mackor, och morötter
17. Dagens klädsel? - Mjukisbrallor, linne och stor tshirt (hade street idag)
19. Dagens sötnos? - Mig själv, är mycket fint idag, osminkad och jävlig!
20. Dagens roligaste? - Filippas fula bitchblickar
21. Har du många vänner? - Helt okej många! Kallar de flesta kompisar dock. Vänner är en annan sak.
22. Hur många har du kysst
? - pass
23. Vem kramade du senast? - Filippa kan jag tro
24. Hur många vill du ha sex med? - Kan ju vara den dummaste frågan någonsin.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - En, som jag vet om.
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Christer, igår kväll
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Mamma och det stod, jag har mailat dom.

FAVORIT:
31. Film? - Pretty Woman, Grease, Dirrty Dancing bland annat ;D
32. Låt? - just nu. Desperado
33. Mat? - fiskgratäng
34. Dryck? - Vatten är det godaste som finns
37. Stad? - Lund
38. Land? - har inte sett så många städer, det kommer !
39. Ämne i skolan? - Sånglektion och ensambel 
40. År? - vet inte rikigt
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Mamma
42. Personen du kysste? - Christer
43. Gången du spydde? - i juni någon gång
44. Gången du grät? - för några veckor sedan
45. Pizzan du åt? - vesuvio
46. Gången du var i Göteborg? - Förra månaden när jag bytte tåg.
47. Gången du var i Stockholm? - 1 år sedan kanske.
48. Gången du var full? - i december
49. Gången du var hög? - Har aldrig varit hög .


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa oftast. Men fest någon gång ibland är kul.
54. Tv-spel eller datorspel? - Guitarr Hero isåfall
55. Singel eller upptagen? - upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - Jag kan inte ragga, inte min specialite om man säger så.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Den rätte för rosing
60. Svart hår eller blont? - föredrar nog slingat i blont .
61. Blåa ögon eller bruna? - spelar ingen roll
62. Choklad eller lakrits? - Choklad!
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Coca-cola!
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - Leva, livet för dör kort för att vilja dö

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Dom närmaste
71. Personer du hatar? - Hata är ett starkt ord, föredrar ordet ogillar starkt ;D
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Några stycken.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - no one
74. Glassar du ätit på en dag? - 3
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - None!
76. Gånger du haft minnesluckor? - en gång
77. Piercingar har du? - bara i öronen
78. Personer du saknar just nu? - christer
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - =)
81. Ska du träffa imorgon? - Då åker jag hem och träffar christer :D
82. Sjöng du senast för? - Jack
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Jennie
84. Spelade du tv-spel med senast? - cenny och erik
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jag ska åka på en romantisk resa hem imorgon ;D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - jag vet inte, kommer inte på npgin på rak arm ;D
87. Förtjänar att dö? - De som vill dö utan anledning.
89. Vill du sova brevid inatt? - =)

VAD:
90. Gör dig glad? - fjärilar i magen,flyt, god mat och vänner/familj
91. Gör dig ledsen? - Missförstånd.
92. Vad vill du helst göra nu? - slinga håret.
93. Önskar du att du slapp göra? - kibox passset ikväll, är inte pepp
94. Vill du ha nu? - Pengar, påsklov och en bit fiskgrattäng
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en mussepigg brödrost
96. Längtar du till? - tills imorgon och helgen.
97. Tycker du om dina betyg? - Borde kanske vara lite bättre. Men de är okej.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget. Ingen idé att ångra saker. Bara göra det bättre nästa gång.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att flytta till lund :)


Kommentarer
Postat av: martina

hejsan petronella, eftersom jag bara arbetar med salong-färg så kan det vara lite knepigt men jag ska försöka så gott det går.. eftersom du har rött i ditt hår så kommer det lätt fram när du bleker upp håret, men jag såg en bild på dig och du såg ändå rätt brun ut så det rådet jag kan ge dig är att använda vanligt slingmedel som du köper från åhlens/hm (finns hur många som helst, men dom flesta brukar fungera likadant) sedan köper du en blonderingskräm som alltså INTE blonderar håret utan bara nyanserar, på så sett så försvinner det gula & jag tror du får en ganska fin blond färg på dina slingor! Leta gärna efter en blonderingskräm med "silver-skimmer" för att få den där askiga, fina tonen! lycka till ! :)

2009-03-18 @ 20:23:28
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0