1735

Fortsatte våran workshop då vi fick träna på att sjunga inför hela klassen, för imorgon har vi uppsjunging för alla sånglärarna så idag hade vi väl "genrep". Har aldrig hört hela klassen sjunga förut så det var hemskt spännande, för mig gick det nog helt okej, förutom att jag var satans nervös så jag darrade på rösten. men, thats life!

Nu sitter jag somvanligt på bibblan, och funderar om jag ska träna eller inte, har så himla ont i huvudet och halsen känns inte på topp heller, då kanske det inte är så smart att träna eftersom uppsjuningen är imorgon, va tror ni ?

Nä. nu blir det hem till min lägenhet och ta en alvedon eller 2 och äta lite, har inte ätit sedan 12, börjar bli lite småhungrig.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0