17 år i staden

Sitter & väntar på sånglektion nu, är rätt taggad faktiskt. Nu är det bara en vecka kvar tills vi har uppsjungning inför hela klassen + sånglärarna, måste medge att jag börjar bli lite nervös nu.

Idag blir det träning igen, om det blir intensiv eller medel puls är fortfarande en fråga, jag är så sjukt nyfiken vem detr var som hade med sig droger i "den rätte för rosing", så det är nästan så jag är beredd på att dö på intensivpasset, allt för att få se detta avslöjandet. Kärring! haha

Förresten så kommer  Veronika Maggio till Mejeriet i Lund på fredag, jag är sjukt sugen på att gå! Ännu bättre är att biljetten bara kostar 185! Ska nog försöka ragga mig till någon som vill följa med !

Nu ropar Jack att det är sång lektion ! Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0