Torsdag

Goddag!
Nu är min skolvecka över och om 3 timmar är det dax att sätta sig på tåget hem till Vänersborg för att gå på Christers student och kanske Eriks 20årskalas på lördag, hoppas på en mysig helg :)

Nu har vi börjat sätta allt inför sommarshowen, alla danssteg och sången. Nästa vecka är det repetioner på scenen som gäller och nästa helg är det sommarshowen! Det är helt sjukt jag redan gått på skolan 1 år redan, och bott själv. Det har gått så sjukt fort, men nu ska det bli rikigt skönt med sommarlov. Har jag berättat att jag fick sommarjobb på Quallity Hotell som rumstädare ? Hellre det än ingenting alls :)

Jag tycker att ni har blivit dåliga på att kommentera, skärpning!

That's why I'm  hot...


Kommentarer
Postat av: Anonym

het hetare hetast haha :D

2009-06-05 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0