spanieno

Jag lyckades hacka mig in på hotellets trådlösa internett, mm va slug jag är !

Spanien är ju bra, väldigt varmt men jag är inte den som är den, så jag grillar mig själv, vi har haft 2 dagar i solen än, så nu börjar färgen sakta men säkert komma ! Jag lever mest på vattenmelon och annanas, för det finns ju bara vitt bröd och friterade saker, man får ju lätta kväljningar efter ett tag !

Resan gick ju som väntat, en trång buss där mina ben inte får plats, svettigt och luktade illa, när vi hade kört i en halvtimme spydde killen på andra sidan gången i en cola flaska så det skvätte på fönstret, mums !

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

anorexia, (Y)

2009-06-23 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0