kräftis

Hej!! Idag har det varit ca 27 grader, vilket jag tycker är rätt "kallt", men jag är tusan rödare än en kräfta! Ni förstår, jag har alltid blivit sketabrun när jag är utomlands,men ju äldre jag blir desstu mer rödare blir jag och tappar pigment, jag kommer nog se ut som alla hemma, har hört att det ska bli värmebölja i Vänersborg, och det ger mig ångest. Men jag ger mig ut i morgon och grillar min starckars hud!

Idag var vi på en marknad, klockan var bara 10, men man dog nästan av värmeslag bland alla folk, fyndade iallafall 1 armband och ett par flippflopp för 50 kr, är det jag som är prutarn ? Sedan åkte vi till min familjs vänner i "grannstaden" och solade på stranden och badade, jesus vilka vågor, jag höll på att drunkna flera gånger.

Gud vad jag är nyfiken på den anonyma som tror att jag har aneroxia är! Jag kan iallfall meddela att  när man har ett bmi under 18 (om jag inte minns fel) så har man aneroxia, mitt är 22,5 sist jag kollade, vilket är fullt normalt för min längd! När jag skrev att jag mest åt melon och annans betyde det att jag föredrar att äta det istället för vittbröd och pommfritt, men det går inte att undvika att inte äta, eftersom jag annars skulle vara helt utmattad av solen.  Under vanliga veckor brukar jag inte äta sånt, för jag har tränat som en dåre hela våren med att gå ner i vikt, ( och jag har fortfarande kvar lite och ta i)och jag har seg ämnes omsättning, så jag blir så rädd att jag ska lägga på mig under dessa 10 dagarna. Jag vill inte bli mullig igen utan vara sund, så anorexia har jag inte ! :)

Kräftan på balkongen hälsar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0