freedag

hola babes!
Har tagit mig lite siesta efter lunchen, är sjukt varmt ute idag och det känns som min hud krullar i hop sig snart, som tur är har jag inte flagnat så mycket, en cm mellan rattarna, men det överlevar man allt tror jag ! Idag är ju sista soldagen innan vi sätter oss på den underbara bussen igen, så jag får snart gå ut och fläka ut mig i solen igen snart.

Läste att Michel Jackson har dött, och på något sätt är jag inte förvånad, det känns som det kunde ha hänt lika gärna för något år sedan, han lär ju inte vart riktigt frisk i huvudet de sista åren, vilket är synd. Han var verkligen grym, han har gjort den bästa popen genom tiderna, och på den tiden när det begav sig, ( i bille jean och bad och the way you make me feel vidosna ) var han riktigt fin, men på senare dag såg han ju mest äcklig ut!
Det första jag tänkte på när jag fick höra att han hade dött tänkte jag på stackars josefin i min klass, hon avdugar honom, sitter och läser en mega tjock bok om han på rasterna, och hans musik är det enda hon lyssnar på. Jag hoppas iallafall att hon inte blir alltför ledsen, mm vilken söt klasskamrat jag är ;)

nä, nu väntar solen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0