äntligen hemma

Igår kom jag äntligen hem igen efter en låång busstur på 32 timmar, och herrejesus vad glad jag blev att träffa Christer igen! Idag var vi uppe tidigt, närmare bestämt kl 7 eftersom jag hade tandläkartid en timma senare, och om jag har riktigt riktigt tur, så är min tandställning ute i slutet av september, can't wait! Efter tandläkaren åkte vi och solade och jag tog mitt första dopp i svenskt vatten för denna säsong, var kallt men skönt. Efter det låg vi mest och flummade och skrattade, visst är det fint när ens pojkvän också är ens bästa kompis, vi har så roligt ihop. Folk måste tro att vi är lätt störda.

Nu ska jag snart packa upp min resväska och tvätta lite, och senare ut på en powerwalk med Christer som just nu är och tränar, men när jag tittade ut såg jag att hans fotbollsskor låg kvar i min cykelkorg, hahah klantarsel !

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0