yesteryou yesterday.

God Eftermiddag.
Sitter som vanligt på bibloteket, börjar bli en fin liten vana på lördagar. Äter lite lördagsgodis  som idag är 1 banan och lite naturgodis, lite nyttigare än vanligt godis. Tog mig en promenad till stan, har kollat runt på alla nya vårplagg och på rean. Hittade massa fina accesoarer, halsdukar och skor, men kännde att jag inte hade råd (fast jag egentligen har det.) Köpte mig i allfall 2 par trosor för endast 20 kr styck, I love Lindex!

Ikväll ska jag, Victor, Filippa, Hampus och Daniel hem till Frida i åkarp och laga mat och ha filmkväll - kan bli kanonmysigt.

Igår kväll var jag hemma hos Johanna m. Dessan. Vi åt pyttipanna och ägg, käkade glass och kollade på Ps. I love you, det rann allt ett par tårar nedför våra kinder och vi insåg hur enkelt det är att man tar dom man älskar för givet. Allt kan hända, på en milles sekund och sedan kanske inte den personen finns i ditt liv längre. Så ta vara på dina nära och kära!
Efter vi hade bölat en stund kände vi att det behövdes en "feel good" film så vi satte på Mamma mia, man tröttnar inte på den filmen alltså!

Ha en fin lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0