walk a mile in my shoes

Igår var jag och mamma på överby på termobrallsjakt till mina syskon, och jag fyndade skor. Mina 2 vinter"stövlar" har börjat gå sönder, de ena paret får jag lämna in till skomakaren, men det andra paret hör nog bäst hemma i soptunnan.

Köpte mig ett par rejäla boots, först kände jag mig som en blandning av en punkare och sen skogshuggare, sen insåg jag att dom satt skönt och var rätt fina i allafall. Och att dom var nedsatta 200 riksdaler gjorde ju inte saken sämre.




Kommentarer
Postat av: Frida grahn

Snygga! vart har du köpt dem?

2009-01-07 @ 16:49:37
URL: http://fradaa.blogg.se/
Postat av: jenniferre

dom var tjusiga ! passar dig. vi ses på söndag PUSSS

2009-01-07 @ 20:19:50
Postat av: Zara

Super nice! Har ett par jag med som är väldigt lika dina i modellen. Inte riktigt samma med spännena och så men annars så. Jätte snyggt!

2009-01-12 @ 18:30:08
URL: http://zaramellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0