torsdag 1138

Har som sagt inget dator i Lund så jag får passa på i skolan, får lite smått panik ibland faktiskt.

Igår hade  jag fullt upp, promenerade till skolan, sedan hade vi årets första streetlektion, locking. Hur svårt som helst, tur att alla  tyckte det ! Efter det så var träning på våran modérna dans som vi ska dansa på malmömässan. En och en halv timme dansade vi och efter det gick jag hem igen. Då fortsatte jag städa i köket och nu är det så rent det kan bli!

Planerna idag är att ha en jazzlektion och sedan åka hem och plugga, sedan tillbaka till skolan och öva på afron i ett par timmar och om jag orkar i kväll så blir det friskis. Har precis haft yoga på idrotten och nu väntar jazz som sagt. Känner mig lite smått död.

Måste skaffa mig en dator. Ha en fin dag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0