tisdag 1208

Goddag! Sitter i skolan och kollar runt lite, har ju ingen egen dator så jag får passa på i skolan. Strax ska jag ha teater lektion i lilla teatern och sedan har jag bara sånglektion. Skönt. Sedan blir det att åka hem till mitt råttbo och hämta danskläder och sedan tillbaka till skolan för att lära mig en av danserna vi ska dansa på malmös skönhets och hälsa mässa. Flera i min klass ska nämligen vara makeup modeller för Eddie Funkhouser New york, och istället för att gå på en catwalk ska vi dansa 3 danser.

Efter dansen ska jag åka bort till friskis och svettis och köpa mig ett nytt terminskort och sedan träna ett medelpass. Ska bli skönt att komma igång nu efter lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0