tisdag 1144

Goddagens.

Sitter som vanligt i skolan och tattar på datan. Och det är ju fint det med. Har håla i 1 och en halv timme innan teatern och då får man minsan passa på. Planerna för dagen är att öva på dansen (som vanligt) och sedan träna på friskis och svettis - mitt favoritpass i veckan.

Igår var Eira, Dessan och Johanna hemma hos mig och käkade mat, alla hade sina köttrester och jag bjöd på pasta och sockerkakan jag bakade, sockerkaka är underskattat, för det är sjukt gott. Dessan satt med sitt svenska arbete och klockan blev så mycket så att vi låg och trängdes, jag och hon i min säng. Vi var nådigt trötta imorses må jag säga.

Nu blir det teaterlektion. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0