provsminkning

Igår var vi i staffanstorp och blev provsminkade inför nästa helg och gud vilket bra smink. Eftersom vi är med och dansar och går modeller får vi rabatt på sminket och då ska jag passa på att köpa lite nya basgrejer, foundation,rispuder och conceler, Man får dockhud av dom produkterna! Sminket är i klass med Helena Rubenstain, Chanel och de dyrare märkena och i ungefärlig prisklass med Loreal och Max faktor, lite dyrare kanske. 

Jag är sminkad i rosa och svart, och långa lösögonfransar, om det blir vanliga eller fjädrar vet vi inte än. Här kommer några bilder från igår som jag snodde från Lizetts bilddagbok. På Louise kamera så finns det mer bilder, de kommer när hon har mailat dom till mig.







Kommentarer
Postat av: filippa

fint kort

2009-01-23 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0