gott nytt!




Spegelkort är ju inte det finaste, men jag hade en fin klänning som jag  tyckte förtjänades att fånga på bild.


Frida plattar håret.

Vår sjukt goda nyårs middag, Hemmagjorda potatisklyftor, fläskfile med vitlökssmör, bearnäsås som kan mäta sig med koppargrillens och sallad.

Cheescake med varma hallon

Sedan gick jag och Frida till en emofest där vi hittade anton, vi bestämmde oss efter 5 minuter att gå hem till mig igen och kolla på mamma mia och äta chips.

Hemskt duktiga på vackra poser.

Vid tolvslaget tände vi tomtebloss och drack äpplecider!

Man ska vara glad!
haha
söt tjej, killen med dubbelhakan och tjejen med enormt ansikte firade in det nya året
gott
Sedan gick vi in och sjöng abba singstar. Jag försöker få anton att ställa sig rygg mot rygg, som dom i abba, men icke!

Haha, Frida dansar björngustavsson dansen och anton svankar!

En lugn och fin start på det nya året med 2 fina vänner. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida grahn

Aderum va?

2009-01-07 @ 16:50:30
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0