fredag 1340

God dag människor! Sista dagen på skolveckan och fybövulen va skönt det är. Man blir sjukt trött av att ha 4 dansklasser i veckan plus att vi har dansat varje dag efter skolan inför malmömässan, plus lite friskis och svettis. Jag är död i min kropp. I eftermiddag blir det övning på den moderna dansen och imorgon kl 10 friskis och svettis. Jag är redig ja.

Igår var jag på Australia med Dessere, Lisa och Daniel. Var väldigt tveksam först, men när vi väl satt i biosalongen var det bara jag och Lisa som tyckte den var bra, blev några tårar där i slutet. Men den var sjukt lång, nästan 3 timmar, lite väl långt faktiskt. Om jag får en pojk så ska den heta Nullah, som den lilla pojken i filmen. Nullah, Malva och Junis. Fint!

Planerna för helgen är.

Fredag: Hyra en film, laga kyckling, och wok och slappa.
Lördag: Friskis och svettis och Antigen sova över hos Louise eller laga mat m. Jennifer och Lisa.
Söndag: På provsminkning i staffanstorp och sedan till skolan och dansa.

Hoppas ni får en fin helg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0