back on track

Hej hopp i lingonskogen.
Nu är jag i Lund och vad lycklig jag var när jag cycklade genom Lund. Lyckan avtog däremot när jag såg hur jävla sketen lägenheten jag ska bo i 3 månader var. Jag städade inne på toaletten i 1 och en halv timme. Det låg pubishår på golvet och på väggarna, damm och hår i golvbrunnen. Sketen som fan. Köket var lika sketet, och det kom jag bara halvvägs igenom och då hade jag städat i 3 timmar. Hade russinfingrar och spykänslor då, då åkte jag till Lisa och Jennifer. Nu ska jag strax åka till Eira som erbjöd mig en sängplats för ingen av oss vill sova själv första natten på länge.

Puss

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

När jag nått 60 "bloggkolls"-följare

får alla en ny chans att tävla om en header

på min blogg. Lägg till mig här om du är intresserad: http://www.bloglovin.com/blogg/344239/sex-and-the-citty

2009-01-14 @ 20:50:35
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0