1239

Idag gick det sjukt dåligt på streeten. Jag känner mig alltid så lång och klumpig, inte lika smidig som alla andra. Dessutom nu när vi kör locking, det är jättesvårt att hålla reda på alla armar och ben. Och när jag blir arg på mig själv för jag inte klarar får jag panik- givetvis såg Anders (läraren) det och sa att jag skulle försöka och att det gick, och då börjar jag givetvis gråta. Som tur är, är Anders hur snäll som helst och peppar en - skönt. Men ändå har det inte släppt, den där klumpen i bröstet och det drar ner lite på mitt humör idag.

Tisdagens träningen blev att gå igenom hela danskorografin och vi börjar sätta det nu, känns toppen. Efter det åkte jag till friskis på mitt favorit pass.

Idag blir det att repa tokmycket på danskorografin igen och kanske en powerwalk om jag orkar. Har träningsvärk i hela kroppen, så det kanske vore bra med en ledig kväll.

Vad ska ni göra idag ?
Puss

Kommentarer
Postat av: filippa

du är inte alls lång & klumpig!<3 kram till dig

2009-01-23 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0