petronella svarar:

Jag fick en fråga för några dagar sedan och jag svarar på den i ett inlägg istället.

LISA : Jag har en fråga till dig.. du är ju ofta med din pojkvän när du är i vänerborg?? och hur tycker du det funkar? Jag bor precis som du i en annan stad där jag går i skolan men med pojkvänner och de bästa kompisarna i min gamla hemstad.. när jag kommer hem på helger så räcker aldrig tiden till! Jag vill vara med min pojkvän fast med kompisar också. Om jag är mycket med en av dem så blir den andra sur för att jag inte är med den lika mycket. hur gör du?

Petronella svarar;
När jag flyttade så visade det ju sig vilka som var ens vänner och det gör att jag tappade kontakten med några personer, så jag har endast några få i Vänersborg och sen har jag mina kompisar i Lund. Men de vänner jag har hemma i Vänersborg är personer som man kan prata med någongång ibland och när man väl ses så har man jätteroligt och det känns som man har umgåtts dagen innan(trots att de kanske var 2 månader senast). Alla mina nära vänner är i ett förhållande och man väljer att vara med sin flick/pojkvän mer än med ens kompisar som det var när man var yngre. Att känna att man behöver välja mellan ens "partner" och kompisar är jättejobbigt tycker jag, för jag är en förhållandestjej så de stinker om det. Mina vänner är öppna personer som min pojkvän lärt känna och nu brukar vi ofta vara allihopa när vi hänger. Och om inte Christer är med så kanske vi ses senare på kvällen och sover tillsammans. Man får ta vara på dom små stunderna som man har och vara glad åt dom, planera in tid när du ska umgås med din pojkvän och när du ska träffa dina kompisar, på så vis blir ju varken din pojkvän eller vänner sura eftersom du har bestämt i förväg. Hoppas du fått lite tips. Puss :)

Kommentarer
Postat av: L

okej, jag får försöka ordna det på bästa sätt! tack för hjälpen :)

2009-12-08 @ 19:33:53
Postat av: Anonym

/Lisa

2009-12-08 @ 19:34:11
Postat av: Jess

Jag tycker du verkligen är så himla fin och har sådan fin hy :D vad gör du för och få den så fin? Hur motverkar du finnar?:)

2009-12-10 @ 11:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0